Dział Spraw Osobowych
Szanowni Państwo,
w związku ze zmianą nazwy Uczelni od dnia 01.09.2024 r., prosimy o zapoznanie się z pismem (w zał.) Pana Rektora.
zmiana nazwy Uczelni
Uprzejmie informujemy, iż wszystkie rachunki / faktury za zajęcia, (lub inne czynności wynikające z umowy) prawidłowo wypełnione i zatwierdzone przez odpowiednie osoby, muszą zostać złożone w Dziale Spraw Osobowych najpóźniej do 9.07.2024 roku aby ich realizacja nastąpiła jeszcze w lipcu.
Rachunki/faktury, za zajęcia dostarczone po 9.07.2024 r., będą realizowane we wrześniu 2024 r.
Informujemy, że wyrobienie elektronicznej karty do pobierania kluczy do sal dydaktycznych lub Elektronicznej Legitymacji Służbowej Nauczyciela Akademickiego (legitymacja ELSNA dotyczy wyłącznie umowy o pracę), automatycznie generuje konto w Centralnym Systemie Logowania oferującym dostęp, za pomocą jednego zunifikowanego loginu i hasła, do:
- Wirtualnego Dziekanatu (dostęp do harmonogramu zajęć, wpisywanie ocen studentom),
- Platformy e-learningowej UAFM,
- Microsoft 365 (Teams),
- adresu e-mail dla prowadzących zajęcia, w domenie @uafm.edu.pl,
- Katalogu Bibliotecznego,
- Wi-Fi na terenie Kampusu
W celu wyrobienia elektronicznej karty do pobierania kluczy do sal dydaktycznych, należy przesłać zdjęcie w formacie JPEG na jeden z poniższych adresów e-mail:
Pani Iwona Waligóra iwaligora@uafm.edu.pl
Pani Agnieszka Siwek asiwek@uafm.edu.pl
Elektroniczna karta do pobierania kluczy do sal dydaktycznych dotyczy nauczycieli akademickich zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz na podstawie umowy cywilnoprawnej.